SF here we come

27 juli 2017 - San Francisco, California, Verenigde Staten

6 uur 's ochtends ging de wekker alweer en om half 7 uur stond onze SUV voor de deur om ons te brengen naar de acht uur durende vlucht naar San Francisco. Eenmaal gecontroleerd en wel gingen we aanboord, het was nogal een oud toestel en het was ook nog eens volgeladen met huilende baby's. Gelukkig hebben we tegenwoordig koptelefoons en drie films verder en we zouden in San Francisco zijn. De service vergeleken met KLM was ronduit slecht en als kers op de taart moesten we  in SF nog 40 minuten extra wachten totdat het vliegtuig naar de gate kon rijden. Maar he, we zijn gelukkig wel veilig aangekomen!

We hebben een mooi en verzorgd hotel in het Noorden van SF en zitten midden in het toeristische gebied. We hebben wat rondgelopen en zijn toen uiteindelijk maar even snel wat bij het hotel gaan eten; we waren allemaal doodop. Morgen staat er ons weer een actieve dag te wachten met o.a. een fietstocht over de Golden Gate Bridge.