Vreetschuren

4 augustus 2017 - Bryce Canyon National Park, Verenigde Staten

Van het gekke Vegas gingen we weer terug de natuur in; Bryce National Park. Maar we zouden via Zion National Park gaan, dat is ook een mooi natuurpark met hele hoge steile rotsen die een oranje kleur hebben. Een lange slingerweg loopt door het park heen waarvandaan je prachtige uitzichten hebt. Na een korte stop, zodat mama weer wat foto's kon maken, reden we het park alweer uit.

Rond 14.00 uur kwamen we aan bij ons hotel net buiten Bryce. Het dorpje waar het hotel lag, bestond alleen uit een te dure supermarkt, ijswinkel, stenenwinkel, snackbar, 2 vreetschuren en campings. Mijn vader noemde het Volendam in de USA. Het was niet veel soeps en de stijl van huizen/gebouwen vind ik hier veel soberder dan in Californië, niet helemaal mijn ding. Na een ijsje te hebben gegeten, zijn papa en mama alvast op pad gegaan om het park een beetje te verkennen. Ik had ondertussen alweer gezocht naar wel een leuk restaurantje in de buurt en dit bleek nog een lastige klus. Er zat wel wat druk op anders zouden we terechtkomen bij de vreetschuur van het hotel met een dinnershow met cowboy optreden... Gelukkig vond ik op een kwartiertje afstand een leuk restaurantje met fantastisch uitzicht op de bergen. Om 20.00 zorgden we dat we daar waren. We hebben er heerlijk gegeten en daarna snel gaan slapen, morgen beloofde weer een drukke dag te worden.